دور از وطن

یادداشت های یک ایرانی دور از وطن

معرفی سایت مفید برای یادگیری واژگان انگلیسی

سلام…
مدت ها بود که دنبال چند تا سایت خوب و مفید برای یادگیری بهتر و بیشتر زبان انگلیسی می گشتم و بخصوص برای تقویت دامنه لغات که به نظر من مهم ترین بخش یادگیری هر زبانی از جمله انگلیسی هست. خب سایت و منابع زیاد هست. ولی تازگی از طریق وبلاگ خوب تفریح وار با یک سایت آشنا شدم که به نظر من برای گسترش دادن دامنه لغات بسیار مفیده. سایت visuwords سایتی هست که با تایپ یک کلمه، کلمات مرتبط از جمله مترادف‌ها، متضادها، زیر مجموعه ها و … را برای شما به شکلی بسیار جالب نمایش میده. در واقع یه جور نقشه ی ذهنی درست میکنه. مثل سایت text2mindmap که البته داده ها رو خود فرد باید وارد کنه و نتیجه رو دریافت کنه. ویژگی این سایت visuwords نسبت به سایت های دیگه این هست که حالت گرافیکی جذابی داره و واقعن استفاده ازش لذت بخشه.
من به عنوان مثال واژه ی ایران رو جستجو کردم و به نتیجه ی زیر رسیدم:

Results for Iran

Results for Iran


من که خیلی از این سایت خوشم اومده و هر موقع برای پیدا کردن معنی واژه ای عجله نداشته باشم، ازش استفاده میکنم. این هم لینک به همین موضوع در وبلاگ تفریح وار…

پاسخی بگذارید

