دور از وطن

یادداشت های یک ایرانی دور از وطن

The Flintstones

سلام…
امروز که مثل همیشه صفحه ی اول فایرفاکس رو باز کردم، صفحه ی اول گوگل منو برد به کودکی. یادش بخیر؛ سگا و آتاری. این عکس، صفحه ی امروز گوگل هست که به مناسب پنجاهمین سالروز Flintstones (نمیدونم به فارسی چی میشه. دروغ چرا!) عوض شده. الان هم که هر از گاهی کارتونش پخش میشه.
البته نمی دونم این تنها برای استرالیا هست یا جاهای دیگه هم اینو دیدن. صفحه ی پارسی گوگل رو که باز کردم این بود…

بعدن نوشت: با خوندن این یادم اومد که اسمش عصر حجر بوده🙂

3 پاسخ به “The Flintstones

  1. بهار 7 اکتبر 2010 در 19:50

    سلام مبارك باشه اين مهاجرت رو بهت تبريك ميگم اقاي بيشرفته!!!به من هم سر بزني بد نيست خوشحال ميشم.مرسي.اين عكساتم خيلي قشنگ بود……

    • دور از وطن 19 نوامبر 2010 در 00:00

      سلام. مرسی لطف داری

  2. مانشت 16 اکتبر 2010 در 08:34

    سلام

    امیدوارم اونجا راحت وشاد باشی، از مهاجرتت پشیمان نشده باشی، با خانواده ت در ارتباط باشی و به هم میهنات هم کنی.
    من 32 سالمه، 12 ساله کارمند دولتم و تازه 30 میلیون وام پیشمه چون خونه ساختم . ماهی 500 میگیرم و باید 900 تومن قسط بدم. بدهی هام هر ماهه بیشتر وبیشتر میشن. مجرد هم هستم. خونه هم نمیشه بفروشم چون مادرم واینا لازمش دارن.
    لیسانس زیست شناسی دارم.شرایط ایران کلافه م کرده و هر روز 10 ساعت غصه میخورم.دارم دیوانه میشم.
    به نظرت میتونم بیام.می ارزه تلاشمو بکنم.استعدادم خوبه و خیلی کارا بلدم.زبانم هم بد نیست. سه تا اختراع ثبت شده هم دارم.
    لطفا راهنمایی کنید.سپاسگزار میشم.اگه جواب بدی و تو وبلاگم هم خبرم کنی بسیار ممنون مبشم.دبیر زیست شناسی هستم.
    [گل][گل][گل]

پاسخی بگذارید

