دور از وطن

یادداشت های یک ایرانی دور از وطن

مهاجرت

سلام…
دیروز دوباره مهاجرت کردم. این بار از سرزمین خسته کننده ی بلاگفا. الان دیگه وردپرس هستم و راحت تر، بهتر و با امکانات بیشتر میتونم بنویسم. وبلاگ بلاگفا رو کامل با پست ها و نظراتش منتقل کردم به اینجا. اصلا هم کار مشکلی نبود. فقط مونده یه تعداد از پیوندها رو اینجا وارد کنم. از امروز هم هر کی آدرس بلاگفام رو وارد کنه، خود به خود میاد اینجا. دوستانی که وبلاگ من رو از طریق فید یا گودر دنبال میکنند، لطف کنن و آدرس فید اینجا رو وارد کنند.منتظر مطالب بعدب باشید. مرسی.
پ.ن: اینجا دیگه اسمایلی نداره (یا لااقل من نمیدونم) که گل و بلبل بذارم🙂
پ.ن: دوستانی که مثل من تصمیم به مهاجرت دارن توصیه میکنم این رو بخونن.

2 پاسخ به “مهاجرت

  1. علی رضا 26 سپتامبر 2010 در 22:11

    سلام. به جمع صمیمی و دوستانه ی وردپرس خوش آمدید.

    • دور از وطن 27 سپتامبر 2010 در 11:02

      سلام. سپاس از شما دوست عزیز.

پاسخی بگذارید

