دور از وطن

یادداشت های یک ایرانی دور از وطن

بهار

آخ جون! کم کم داره هوا رو به گرمی میره. من که اصلا از زمستون اینجا خوشم نمیاد. تو خونه باید لباس گرم بپوشی یا اینکه سر برج … من که هم لباس گرم می پوشیدم و هم بخاری برقی رو تا ته روشن می کردم و نتیجه اش رو هم دیدم!

بهار ملبورن هم واقعا دیدنیه و سعی می کنم در اولین فرصت چند تا عکس آپلود کنم و اینجا بذارم.  یاحق…

4 پاسخ به “بهار

  1. تيتک 12 سپتامبر 2010 در 21:00

    سلام خوبي ؟
    وبلاگ بسيار خوبي داري
    همين طور که تو وبلاگ ها داشتم ميگشتم
    وبلاگ شما رو ديديم گفتم يک نظري بدم و
    تشکر کنم از شما به خاطر مطالب خوبتون
    اگه موافق باشي با هم تبادل لينک کنيم ؟
    اگه موافقي سايت منو به عنوان
    اجناس شگفت انگيز و ارزان
    با آدرس
    http://www.titak.ir
    لينک کن
    و سپس به وبلاگم با آدرس:
    http://www.bigshopnet.mihanblog.com
    بيا و در بخش نظرات آدرس وبتو بده تا لينکتو ثبت کنم
    موفق و پيروز باشيد منتظر حضور گرم شما هستم

  2. سارا 13 سپتامبر 2010 در 02:55

    سلام
    من با یه آپ خیلی خیلی مهم به روزم بدو بیا تا از دهن نیوفتاده
    منتظرتم بای

  3. محیا 14 سپتامبر 2010 در 17:20

    ولی من عاشق پاییز و زمستونم
    حداقل اینجا که خوبه

  4. اسپارتا 17 سپتامبر 2010 در 00:04

    بهار همیشه قشنگه ولی من
    عاشق زمستونم

