دور از وطن

یادداشت های یک ایرانی دور از وطن

دو دیدار دوستانه تیم ملی استرالیا قبل از بازی با آلمان در جام جهانی

تیم ملی استرالیا برای آمادگی بیشتر برای حضور مقتدرانه در جام جهانی ٬ دو دیدار دوستانه با تیم های دانمارک ( سه شنبه ساعت ۲۲ به وقت استرالیا از شبکه FOX Sport 2 ) و آمریکا ( شنبه ساعت ۲۲:۳۰ به وقت استرالیا از شبکه FOX Sport 3 ) برگزار خواهد کرد. 

4 پاسخ به “دو دیدار دوستانه تیم ملی استرالیا قبل از بازی با آلمان در جام جهانی

  1. پارسا 2 ژوئن 2010 در 00:05

    پورتال جهانگردی پارسا در تلاش است به عنوان یکی از سایتهای جامع گردشگری آرشیو کاملی را به صورت کاملأ طبقه بندی شده از سایت ها و وبلاگهای مفید گردشگری ، جهانگردی ، ایرانگردی در سایت خود قرار دهد.
    در صورت تمایل به تبادل لینک با این سایت نام ما را به عنوان «پورتال جهانگردی پارسا » در سایت خود در مکان مناسبی لینک کنید و بعد به advparsacity@gmail.com EMAIL:اطلاع دهید.سایت یا وبلاگ شما تا کمتر از 24 ساعت در آرشیو ما لینک خواهد شد.
    پیشاپیش از همکاری شما سپاسگذارم.
    http://www.parsacity.com

  2. adonia 3 ژوئن 2010 در 16:29

    salam. khabar jadid ro shenidi ke time astrelia va khore jonoobi ba lebashaii az jens botrihay bazyafti ke tavasot nike tolid shode dar jam jahani sherkat mikonand?

  3. اوا 5 ژوئن 2010 در 18:37
  4. زهرا نعیمی 8 ژوئن 2010 در 19:13

    دوست عزیزم سلام
    خوبی؟
    تعجب نکن من یه فرد جدید نیستم
    من سارا هستم مدیریت وب ستاره سهیل وب هواداران سهیل محزون
    اما این بار با اسم اصلی خودم و با وبی جدید و متفاوت اومدم تا دعوتت کنم به وبلاگ جدیدم
    حتما بیا اون جا چون دیگه اون وب رو من می چرخونم
    البته این وب ستاره سهیل هم هنوز پا بر جاست ولی این وب جدیدم یه چیز دیگس
    منتظرت هستم
    بدو بیا
    بابای
    زهرا نعیمی

