دور از وطن

یادداشت های یک ایرانی دور از وطن

شکایت به خاطر تاخیر یک ساعته آمبولانس

ماجرا از این قراره که پسر ۱۰ ساله ساکن ملبورن در مدرسه دچار شکستگی از ناحیه دست میشه و مسئولین مدرسه هم با پدر این پسر و هم با آمبولانس تماس می گیرند و جالب اینکه پدره زودتر از آمبولانس به مدرسه میرسه و حالا این آقا از آمبولانس های ملبورن گله دارند.

این در حالی است که سخنگوی آمبولانس های ایالت ویکتوریا اعلام کرده در اون لحظه دو آمبولانس در حال عزیمت به صحنه ی حادثه بودند ولی بنابر شرایط تشخیص داده شده این دو آمبولانس به مکان های دیگری که وضعیت وخیم تر  بوده فرستاده بشوند.

حالا خودتون قضاوت کنید تو ایران خودمون روزانه چند صد مورد از این اتفاقات ممکنه رخ بده.حالا اینجا یه بار اینطوری شده خبرش شده تیتر روزنامه ها.

7 پاسخ به “شکایت به خاطر تاخیر یک ساعته آمبولانس

  1. adonia 8 مه 2010 در 15:43

    سلام. به نظرم اگه توی ایران هم اینقدر سخت می گرفتند این همه مشکلات نداشتیم.

  2. yas 10 مه 2010 در 07:19

    salammm khobiiii?cheghadr matlab jadid neveshtiiii hamash jaleb boddd

  3. یاسی 10 مه 2010 در 22:51

    مرسی که سر زی

  4. آوا 12 مه 2010 در 08:27

    سلام عزیز جان؛
    جون آدمیزاد همه جای دنیا ارزش داره به غیر از مملکت خودمون …..خدا آخر و عاقبت همه رو به خیر کنه …

  5. سارا 14 مه 2010 در 20:16

    سلام دوستی
    خوبی؟
    نه من آپ نکردم فط گفتم بیای یه سری به من بزنی تا از این بی کاری در بیام
    بابا دلم پوسید
    دلیل آپ نکردنم هم اینه که موضوعی در مورد سهیل محزون ندارم
    پس منتظرتم
    بابای

  6. امیر حسین 15 مه 2010 در 01:40

    سلام عبد الله…
    خوبی عزیزم ؟
    در مورد شماره کسری فکور خبلی تلاش کردیم.بالاخره اصلان کشکولی تونست شمارشو بگیره.قرار شد اصلان به دستت برسونه…
    امیدوارم هرچی زودتر به دستت برسه…
    بای تا های…

  7. adonia 16 مه 2010 در 08:17

    سلام. قالب وبت خیلی خیلی قشنگه.
    من آپم بهم سر بزن. منتظر قدوم مبارکتون هستم.

