دور از وطن

یادداشت های یک ایرانی دور از وطن

دانلود آهنگ زیبای بوی عیدی با صدای فرهاد

سلام
آهنگ زیبای بوی عیدی با صدای مرحوم فرهاد.
بوی عیدی، بوی توپ
بوی کاغذ رنگی 
بوی تند ماهی دودی، وسط سفره نو
بوی یاس جانماز ترمه مادر بزرگ
با اینا زمستونو سر می کنم
یا اینا خستگیمو در می کنم
شادی شکستن قلک پول
وحشت کم شدن سکه عیدی از شمردن زیاد
بوی اسکناس تا نخرده لای کتاب
با اینا زمستونو سر می کنم
یا اینا خستگیمو در می کنم
فکر قاشق زدن یه دختر چادر سیاه
شوق یک خیز بلند از روی بته های نور
برق کفش جفت شده تو گنجه ها
با اینا زمستونو سر می کنم
یا اینا خستگیمو در می کنم
عشق یک ستاره ساختن با دولک
ترس ناتموم گذاشتن جریمه های عید مدرسه
بوی گل محمدی که خشک شده لای کتاب
با اینا زمستونو سر می کنم
یا اینا خستگیمو در می کنم
بوی باغچه، بوی حوض
عطر خوب نذری
شب جمعه، پی فانوس، توی کوچه گم شدن
توی جوی لاجوردی، هوس یه آب تنی
با اینا زندگیمو سر می کنم
با اینا خستگیمو در می کنم
با اینا زمستونو سر می کنم
یا اینا خستگیمو در می کنم
3 پاسخ به “دانلود آهنگ زیبای بوی عیدی با صدای فرهاد

  1. دانشجو 19 مارس 2010 در 07:54

    ::::::::كشتي نجات::::::::
    و آن کشتي ايشان را در ميان موجي غول آسا مي برد و نوح پسرش را که در کناري بود باز گرداند و گفت : اي پسرم با ما سوار شو و با کافران مباش .
    پسر نوح گفت : به زودي به کوهي پناه مي جويم که مرا از آب در امان نگاه ميدارد .
    نوح گفت : امروز در برابر فرمان خدا هيچ نگاه دارنده اي نيست مگر کسي که خدا بر او رحم کند .
    و موج ميان آن دو غالب شد و پسر از غرق شدگان گرديد .

    رهبر معظم انقلاب :
    کساني که حاضر نيستند اکثريت را قبول کنند، کساني که آن انتخابات عظيم چهل‌ميليوني ِ مايه‌ي افتخار را زير سوال مي‌برند، يک نقطه‌ي قوت را براي نظام، مي‌خواهند به يک نقطه‌ي ضعف تبديل کنند، اين‌ها دارند خودشان را از يک کشتي نجات – که نظام اسلامي است – بيرون مي‌اندازند.نظام اسلامي به همه مي‌گويد: «بياييد با ما باشيد و وارد اين کشتي نجات شويد. ولا تکن مع الکافرين»

    http://love-iran-1.persianblog.ir

  2. سمیرا 19 مارس 2010 در 12:05

    سلام عید بر شما مبارک

  3. نکته دان 20 مارس 2010 در 09:44

    سلام
    امیدوارم هر جای دنیا که هستی دلت خوش باشد
    نوروز مبارک.

دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.

