دور از وطن

یادداشت های یک ایرانی دور از وطن

آرایشگاه

با سلام خدمت تمامی دوستان مهاجر

راستش بنده آدرس یه آرایشگاه خوب تو ملبورن رو میخواستم (مردانه).

اگه ایرانی باشه دیگه بهتر.من اینجا هر جا میریم متاسفانه بلد نیستن

با سپاس فراوان از شما دوستان عزیز

 

5 پاسخ به “آرایشگاه

  1. mina 7 مارس 2010 در 13:46

    salam chetori?chandroz bod nayomade bodam webet, ghalebet ghashange…oni ke gofti peyda nemikonamm

  2. بیوطن 8 مارس 2010 در 16:28

    سلام ab2llah عزیز دیگه به ما سر نمیزنی؟

  3. بیوطن 9 مارس 2010 در 09:10

    اجازه ما هم دست شماست خوشحال میشم

  4. منم آرش 11 مارس 2010 در 16:48

    آقا من به علت کم مویی خیلی برام حساس نیست و دو بارم بیشتر اصطلاح نرفتم که تو باکس هیل بوده و یه خانم چاینیز دستی به سر و گوشم کشیده :))

  5. محمدرضا 10 آوریل 2010 در 17:58

    شما دعا کن کار من درسته بیام استرالیا
    خودم دربست در اختیارتم
    همه رقمه واست مو کوتاه میکنم

