دور از وطن

یادداشت های یک ایرانی دور از وطن

داستان مرگ

 

امروز منتظر فردا هستیم و فردا که شد انتظار پس فردا را داریم و پس فردا منتظر هفته ی بعد و آن هفته منتظر هفته ی بعد و آن هفته منتظر سال بعد و سال بعد منتظر سالهای آینده می باشیم تا وقتیکه جوان هستیم تصور میکنیم انتظار ما برای تشکیل خانواده است و پس از ازدواج و بدنیا آمدن فرزندان تصور میکنیم که انتظار ما برای پس انداز و گرد آوردن اندوخته جهت روزگار پیری است.در روزهای سالخوردگی هم مرتبا انتظار فردا را داریم و شگفت اینجاست که نظیر عاشقی که در انتظار معشوق باشد و دقیقه شماری نماید٬سعی میکنیم که هرچه زودتر امروز بگذرد و روز دیگر بیاید.یک وقت متوجه میشویم که انتظار ما برای وصول فردا هیچ علتی نداشته جز اینکه منتظر مرگ بوده ایم….آری آنچه از آغاز حیات در انتظارش بوده ایم همین است.  

4 پاسخ به “داستان مرگ

  1. adonia 2 ژانویه 2010 در 18:49

    سلام دور از وطن؛ عجب وبلاگی درست کردی حسودیمون شد. وبلاگت رو هم پیوند کردم ممنون از اینکه منو هم پیوند کردی امیدوارم موفق باشی

  2. ashlee 3 ژانویه 2010 در 17:03

    salammmm chetoriii?zod zod benevis biyaem bekhonim nazar bedim digeeee

  3. داوود 17 ژانویه 2010 در 15:30

    سلام
    من با یک سایت آشنا شدم. این سایت هدفش این است که آمار بازدید کننده هایش بالا باشد و این را هم بگویم که الآن اسپانسر رئال ماردید بهترین تیم فوتبال جهان، تیم های لیگ انگلیس و… است. بدون هیچ پولی می توانید عضو شوید، فعّالیت کنید و درآمد کسب کنید. %100واقعه ای است. چرا که من دارم از این طریق درآمد کسب می کنم. سرکاری باشد دلیلی ندارد که برایش تبلیغ کنم. بزرگي می گوید:
    اگر در دنياي مجازي هوشمندانه کار کنيد خيلي بيشتر از دنياي واقعي مي توانيد درآمد کسب کنيد. `پيشنهاد ميكنم براي يكبار هم كه شده امتحان كن ضرر نداره .تازه ضرر كه نميكني تازه هر چي كه داخل اينترنت باشي برات پول ميندازه كه ميتوني خودت مشاهده كني ميتوني از طريق سايت من با اين شركت بيشتر آشنا بشي .حالا ميل خودته كه چه انتخابي داشته باشي .راستي اگه خواستي سايت منو لينك كن بنام دانلود نرم افزار هاي كمياب و گران قيمت . باي

  4. یاسین 29 ژانویه 2010 در 09:55

    این داستانت هم جالب بود

